HOE KUNNEN WE JE HELPEN?

Hier vind je hulp bij alle aspecten van online winkelen en de antwoorden op de meest gestelde vragen.

FAQ

HELP-ONDERWERPEN

 ARTIKELKEUZE & BESTELLING
ARTIKELKEUZE
Hoe vind ik een gewenst artikel in mijn maat?

Als je in een kledingcategorie zit, zijn er verschillende filteropties beschikbaar. Deze opties helpen je om je zoekopdracht specifieker te maken.

Het assortiment wordt altijd weergegeven op basis van het geselecteerde filter. Zodra je bijvoorbeeld een maat selecteert, heeft dit een direct effect op de weergave van de artikelkeuze. Als je meerdere filters combineert, zoals maat en kleur, ontvang je minder maar wel nauwkeurigere items die aan jouw criteria voldoen.

Alleen die artikelen worden getoond die wij daadwerkelijk aan je kunnen leveren. Daarom kan het voorkomen dat er geen artikelen (meer) beschikbaar zijn voor een gewenste combinatie van maat en kleur.

Naast de filteropties kun je de getoonde artikelen sorteren, bijvoorbeeld op "besteller" of "prijs oplopend".

Als je een artikel leuk vindt, klik dan op de foto of op de artikelomschrijving om alle informatie over het gewenste artikel te ontvangen. Je krijgt de prijs en de beschikbare kleuren en maten te zien. Selecteer hier de gewenste kleur en maat. De maattabel helpt je om de perfecte maat te vinden.

Daarnaast vind je op de artikelpagina een gedetailleerde productbeschrijving, informatie over materiaal en onderhoud, informatie over de pasvorm en beoordelingen van het artikel.

Hoe kan ik mijn juiste kledingmaat bepalen?

Als je niet zeker weet in welke maat je een artikel moet kopen, klik dan op de maattabel. Voor de juiste kledingmaat heb je je borst-, taille- en heupomvang en beenlengte nodig. Vergelijk nu je lichaamsmaten met de informatie in de Street One-maattabel. Als je net tussen twee kledingmaten zit, is het beter om je outfit in de grootste maat te bestellen.

Gedetailleerd advies vind je onder de menu-items 'Fit Guide' en 'Maatadvies' onder de rubriek 'Advies'.

Waarom kan ik een bepaald artikel ineens niet meer vinden?

In onze online shop zie je alleen artikelen die we voor jou op voorraad hebben. Street One maakt twaalf collecties per jaar. Om elke maand ruimte te hebben voor de nieuwste collectie, bestellen we normaal gesproken geen artikelen opnieuw. Het kan gebeuren dat bijzonder gewilde artikelen, kleuren of maten na een tijdje uitverkocht zijn. Kijk eens rond – je vindt vast en zeker een eersteklas vervanger in ons assortiment. 

Of probeer het eens bij een CECIL-winkel bij jou in de buurt – het kan zijn dat het artikel daar nog op voorraad is..

Wat kan ik doen als mijn maat uitverkocht is?
Als je maat voor een artikel uitverkocht is, heb je de mogelijkheid om je per mail te laten informeren zodra het artikel weer beschikbaar is. Klik op "Maat aanvragen" in het keuzemenu voor de maten. Voer nu je e-mailadres in en klik op "Verzoek verzenden".
Hoe kan ik artikelen die ik wil bestellen markeren of hoe werkt het verlanglijstje?

Artikelen die je leuk vindt, maar die je nog niet wilt kopen, kun je op je persoonlijke verlanglijstje zetten. Klik hiervoor op het hartje in de rechterbovenhoek van de productafbeelding in het categorieoverzicht. Als je je op de detailpagina van het item bevindt, zie je het hartje naast de prijs van het item. Je kunt je verlanglijstje bekijken door op het hartje rechtsboven in de menubalk te klikken. Om je gewenste artikelen permanent op te slaan, moet je inloggen op je klantaccount.

Houd er rekening mee dat items op je verlanglijstje niet bindend gereserveerd zijn.

Hoe koop ik een artikel van mijn verlanglijstje?

Selecteer je artikelgrootte in het verlanglijstje en klik op de knop "Toevoegen aan winkelwagen". Het artikel zit nu in je winkelwagen en je kunt je bestelling afronden.

BESTELLING
Hoe plaats ik een bestelling in de online shop?

Vind je het artikel mooi? Heb je een kleur en maat gekozen? Klik daarna gewoon op "in het winkelwagentje". Nu verschijnt er een bevestiging. Als je je aankoop wilt afronden, klik dan op "Naar het winkelwagentje" - je winkelwagen verschijnt met de door jou geselecteerde artikelen. Je kunt nu nog een keer de hoeveelheid van het bestelde artikel wijzigen. Je kunt een artikel ook uit je winkelwagen verwijderen door op "Verwijderen" te klikken.

Je ziet ook de eenheidsprijs, de kortingen, het subtotaal, de verzendkosten en het totale bedrag inclusief BTW. Heb je een vouchercode? Hier in het winkelwagentje kun je de code invoeren. Klik dan op "Inwisselen", zodat het in werking treedt en het totale bedrag opnieuw wordt berekend.

Is alles correct? Klik dan op "Afrekenen" om verder te gaan. Voer hier je adres in en selecteer een betaalmethode. Ben je een bestaande klant? Log dan gewoon in - de adresgegevens zijn dan niet meer nodig. Op de bevestigingspagina kun je je bestelling nogmaals controleren en afronden door op de knop "Nu kopen" te klikken.

Is er een minimum- of maximumbedrag voor mijn bestelling?

We hebben geen minimale bestelwaarde, je kunt dus zonder problemen slechts één enkel artikel bestellen. Bij een bestelwaarde van minstens € 24 betaal je slechts € 1,99 voor de levering. Om veiligheidsredenen bedraagt de maximale bestelwaarde € 750 per bestelling.

Waar kan ik informatie vinden over mijn bestelling?

Als je je geregistreerd hebt voor de online shop, kun je inloggen op je klantaccount en je bestelgegevens bekijken via het menu-item "Bestellingen". Hier kun je de bestelgegevens en de status van de bestelling bekijken.

We sturen je ook een e-mail wanneer je bestelling is ontvangen en een andere zodra de zending ons magazijn verlaat (bevestiging van verzending).

Zonder registratie is een latere online toegang tot je bestelling niet mogelijk. Maar je wordt altijd op de hoogte gehouden via e-mail.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Je kunt je bestelling annuleren door gebruik te maken van je wettelijke herroepingsrecht. Hiervoor is het voldoende om ons een e-mail te sturen of, als de goederen al op weg zijn naar jou, ze meteen terug te sturen door de zending niet te accepteren. De wettelijke details van het herroepingsrecht zijn te vinden in onze AV in de sectie "Herroepingsrecht".

 KLANTACCOUNT
REGISTRATIE
Wat zijn de voordelen van registratie als bestaande klant?
Als geregistreerde klant kun je nog makkelijker en sneller winkelen in de CECIL Online Shop. Je adresgegevens zijn al ingevuld op je bestelpagina en je kunt nog meer afleveradressen toevoegen. Via je klantaccount heb je volledige controle over je bestellingen en persoonlijke gegevens
Hoe kan ik me registreren als bestaande klant?
Om je te registreren of een klantaccount aan te maken, klik je op het login-icoontje in de vorm van een persoon en vervolgens op "Registreren". Vul daarna het formulier in. Met het door jou opgegeven e-mailadres en wachtwoord kun je in de toekomst in onze online shop inloggen en gemakkelijk je bestellingen ophalen of je account beheren.

MIJN GEGEVENS
Hoe veilig zijn mijn gegevens?

De bescherming van je persoonlijke gegevens is erg belangrijk voor ons. Natuurlijk houden we ons aan de strenge regels van de Duitse federale wet inzake gegevensbescherming (BDSG), de Duitse Telemediengesetz (TMG) en andere regels voor gegevensbescherming. Meer details vind je in onze verklaring over privacybeleid.

In onze online shop betaalt u veilig, snel en gemakkelijk. Je gegevens worden naar ons verzonden met een 128 bit SSL-codering. De gecodeerde informatie over je bestelling, je naam, je adres, je creditcard of je bankgegevens kunnen niet door buitenstaanders worden gelezen.

Onze websites zijn door technische maatregelen beschermd tegen schade, vernieling of onbevoegde toegang. Alle medewerkers die in contact kunnen komen met je gegevens hebben een strikt privacybeleid ondertekend.

Jouw vertrouwen is voor ons oneindig belangrijk. Je kunt er dus niet alleen zeker van zijn dat je bij CECIL altijd de laatste mode kunt vinden, maar ook dat je gegevens veilig zijn bij ons.

Mijn naam of adres is veranderd - wat moet ik doen?
Log in op je CECIL klantaccount door op het login-symbool te klikken. In het menu-item "Profiel" kun je de naam en het adres aanpassen.
Ik kan me niet aanmelden in de CECIL Online Shop, wat kan ik doen?
Heb je het juiste e-mailadres en wachtwoord ingevoerd? Als je je wachtwoord bent vergeten, vraag dan gewoon een nieuw wachtwoord aan of neem contact met ons op.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
Klik op "Wachtwoord vergeten?" en voer het e-mailadres in waarmee je je als klant geregistreerd hebt. We sturen je meteen een e-mail met een link om je wachtwoord te wijzigen.

 BETALING
BETALING
Welke betaalmethoden zijn er beschikbaar?

Betaal je aankoop veilig en gemakkelijk. Kies uit de volgende betalingsmethodes wat jouw voorkeur heeft:

  1. iDeal
  2. Kopen op rekening
  3. Creditcard
  4. Vooruitbetaling
  5. PayPal
iDeal

iDEAL is een betaalmiddel op internet waarmee je via je eigen bank kunt betalen. Het wordt bijvoorbeeld gebruikt in webshops en bij andere online organisaties voor het betalen van facturen of andere betalingen.

iDEAL is perfect geïntegreerd in internetbankieren van verschillende banken.

Bij het afrekenen geef je aan met iDEAL te willen betalen. Je klikt op de betaalknop en selecteert je bank. Je wordt doorgestuurd naar je bank, waar de betaalopdracht klaarstaat. Na verificatie wordt het geld afgeschreven en ontvang je een bevestiging.

Meer dan de helft van de consumenten heeft voor zijn laatste online aankoop gebruikgemaakt van iDEAL.

Kopen op rekening

Klarna GmbH
Bij koop op rekening betaal je pas als je de goederen ontvangen en gecontroleerd hebt.

Je ontvangt een factuur bij de levering van de bestelling en betaalt pas na ontvangst van de bestelde artikelen. Wij hebben je geboortedatum en je toestemming voor de overdracht van je gegevens nodig voor de identiteits- en kredietbeoordeling.

Koop op rekening wordt afgehandeld door onze partner Klarna GmbH.

Alle informatie over je factuur en de vervaldatum vind je in de aparte e-mails die je van Klarna gekregen hebt. Voor meer informatie kun je ook direct contact opnemen met de klantenservice van Klarna.

Creditcard

Bij betalingen met creditcard kan het zijn dat je niet alleen je creditcardgegevens moet verstrekken, maar je daarnaast ook nog in een aparte stap wordt gevraagd je identiteit te bevestigen. Deze zogenaamde twee-factor-authenticatie is gebaseerd op een richtlijn van de Europese Unie (de zogenaamde PSD2-richtlijn) met als doel het betalingsverkeer veiliger te maken. De authenticatie volgt nadat je wordt doorgeleid naar een beveiligde website van de bank die je creditcard heeft verstrekt (3D-Secure bij MasterCard of Verified by Visa).

Even ter herinnering: in de eerste stap wordt de betaling bij je bank geautoriseerd. Door na de autorisatie op de knop 'Nu kopen' in onze winkel klikken, bevestig je de aankoop en kan deze worden afgesloten.

Vooruitbetaling

Bij vooruitbetaling maak je het factuurbedrag vooraf over, wij leveren na ontvangst van de betaling.

Kies voor vooruitbetaling als je niet wil of kan betalen via een van de andere online betaalmogelijkheden. Gelieve het bedrag binnen drie dagen na voltooiing van de bestelling over te maken op de in de bevestigingsmail vermelde rekening.

Vergeet niet het ordernummer en het klantnummer te vermelden. Je artikelen worden 3 dagen voor je gereserveerd - genoeg tijd om vooruit te betalen.

Paypal

Met PayPal betaal je snel, eenvoudig en veilig – met twee klikken in je PayPal-account.

PayPal is een internationale online betaaldienst waarmee je veilig en snel kan betalen in webshops. Je bank- of creditcardgegevens worden alleen bij PayPal opgeslagen. De betaling wordt afgeschreven van je aangegeven creditcard of van je rekening door middel van een automatische incasso. Je gebruikt je bank- of creditcardgegevens die zijn opgeslagen bij PayPal in plaats van dat je ze bij elke aankoop opnieuw invoert, het is dus heel wat sneller.

Wij ontvangen na betaling direct een bevestiging van PayPal en kunnen de bestelde artikelen snel naar je opsturen.

Waarom kan ik niet via kopen op rekening betalen?

Klarna GmbH
Onder bepaalde omstandigheden is kopen op rekening via onze partner Klarna GmbH niet mogelijk. Hieronder zie je enkele voorbeelden hiervan:

  • Je bent niet minstens 18 jaar oud
  • Het adres dat je hebt ingevoerd is onjuist (voor grote hoeveelheden worden alleen verifieerbare adressen geaccepteerd)
  • Bij een door Klarna geïnitieerde kredietcontrole overschrijdt het ordertotaal het daar vastgestelde maximumbedrag.
  • Vanwege vermeldingen bij een kredietbureau keurt Klarna je creditering niet goed.
  • Je hebt nog steeds openstaande facturen bij Klarna of je betalingen zijn nog niet ontvangen
  • Factuur- en afleveradres zijn niet identiek

De online shop heeft helaas geen invloed op de credit rating van onze partner Klarna. Om deze reden kunnen we je helaas geen informatie geven over de redenen voor een geweigerde aankoop op rekening. Neem contact op met het serviceteam van onze partner Klarna als je vragen hebt.

Hoe kom ik bij een koop op rekening de bankgegevens en de vervaldatum te weten?

Klarna GmbH
Als je op rekening hebt gekocht, ontvang je van Klarna alle informatie over je factuur in aparte e-mails waarin je alle belangrijke informatie kunt vinden: de rekening waarnaar je het factuurbedrag, het ordernummer en de vervaldatum overmaakt. Bovendien krijg je kort voor de vervaldatum automatisch nog een herinneringsmail (als je deze herinneringsmail niet ontvangt, heeft dit geen opschortende werking op de vervaldatum van de factuur).

Voor al je vragen kun je bij de klantenservice van Klarna terecht.

Hoe veilig is online betalen?
We hechten de hoogste waarde aan je veiligheid bij het doen van betalingen. Je gegevens worden natuurlijk alleen versleuteld verzonden, zodat derden ze niet kunnen lezen. Je creditcardbetaling wordt verwerkt door een speciaal voor de veiligheid gecertificeerde partner.

 VERZENDING & LEVERING
VERZENDING
Welke verzendmethodes zijn er?

De bezorging vindt plaats via de PostNL. Met jouw e-mail met de verzendbevestiging sturen wij je een link mee, waarmee je gemakkelijk online altijd de status van jouw pakket kunt volgen.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

De levering is met een prijs van € 1,99 bijzonder voordelig.

Alleen bij een bestelwaarde van minder dan € 24,– berekenen we € 3,95 verzendkosten (inclusief btw) ongeacht het aantal pakketten.

Maakt u bij meerdere bestelde producten maar voor een bepaald deel van de producten gebruik van uw wettelijke herroepingsrecht, dan bent u toch verplicht om bovenstaande kosten te voldoen, zoals ze zouden worden berekend als u alleen de resterende producten zou hebben gekocht.

Kunnen jullie mijn bestelling naar mijn kantoor of naar een andere locatie sturen?

Wij leveren binnen Nederland aan je huisadres (factuuradres) of aan een ander afleveradres (bijvoorbeeld je werkplek, hoteladres, adres van vrienden of kennissen). Voer tijdens het bestelproces gewoon een ander afleveradres in.

Zorg ervoor dat alles correct gespeld is en controleer nogmaals je informatie.

Leveren jullie ook in het buitenland?

Momenteel leveren wij alleen aan adressen binnen Nederland. Daarom wordt de overeenkomst in het Nederlands gesloten en krijg je alle documenten in de Nederlandse taal.

Voor bestellingen naar België kunt u de onlineshop bezoeken via www.cecil.nl

Wat gebeurt er als bepaalde producten niet beschikbaar zijn?

Normaal gesproken zijn alle artikelen die je in de online shop ziet ook op voorraad en dus beschikbaar. Maar niemand is perfect en dus kan het bijvoorbeeld gebeuren dat het laatste stuk in je bestelde maat en kleur helaas beschadigd of vies is. Dan willen we dit artikel natuurlijk niet leveren en ook niet in rekening brengen.

Wij informeren je hierover zowel per e-mail als, indien je meerdere artikelen had besteld, op de factuur van de geleverde goederen. Om organisatorische redenen zijn we in dit uiterst zeldzame geval niet in staat om de goederen te leveren. Je krijgt natuurlijk je geld meteen teruggestort als het aankoopbedrag al werd betaald.

LEVERING
Hoe lang duurt de levering?

Wij leveren binnen ca. 3-4 werkdagen na onze bestelbevestiging.

In uitzonderlijke gevallen, zoals bij promoties, kan de levertijd met enkele dagen worden vertraagd.

Hoe kan ik mijn pakket volgen?

In de e-mail ter bevestiging van je verzending sturen we je een link waarmee je de status van je pakket op elk gewenst moment online kunt volgen. De link wordt meestal binnen 12 uur geactiveerd.

Track and trace

Wat gebeurt er als ik het pakket niet kan aannemen?

PostNL levert direct bij jou thuis of op een andere gedefinieerde locatie. Als je niet aanwezig bent, wordt je pakje na de eerste bezorgpoging op een PostNL afhaalpunt bij jou in de buurt bewaard. Hier kun je je zending vanaf de volgende werkdag binnen 7 dagen ophalen. Als er een e-mailadres is opgegeven, krijg je een e-mail zodra het pakket op het ophaalpunt is aangekomen. Met de PostNL app kun je extra opties selecteren, zoals bezorging in de avond of een andere bezorgdag.

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling nog niet heb ontvangen?

Als je levering niet binnen vijf werkdagen is aangekomen of als je nog geen verzendbevestiging voor je bestelling hebt ontvangen, neem dan contact met ons op. Vergeet niet je ordernummer te vermelden.

Nadat je contact met ons opgenomen hebt, moet je het probleem ook nog in de Klarna-app, op de Klarna-website of bij de Klarna-klantenservice melden. Gebruik hiervoor de optie "Een probleem melden". Klarna pauzeert vervolgens je factuur. We zoeken dan samen met jou naar een oplossing en je wordt geïnformeerd over wat er verder gaat gebeuren.

Wat moet ik doen als een artikel beschadigd is of ontbreekt?

Als er een artikel ontbreekt in je bestelling, neem dan contact met ons op. Vergeet niet je klantnummer en/of ordernummer te vermelden.

Als een artikel beschadigd is, willen we je graag vragen om het terug te sturen. Neem contact op met ons serviceteam als je geen retourformulier hebt ontvangen.

 RETOURNEREN & OMRUILING
RETOURNEREN
Waar moet ik op letten bij het passen?

Vermijd beschadiging of vervuiling van de artikelen bij het passen en verwijder geen etiketten e.d. totdat je hebt besloten de artikelen te houden. Zoniet, kan het zijn dat je verplicht bent om een vergoeding te betalen (bijv. kosten voor het reinigen).

Wanneer je ervoor kiest om de goederen terug te sturen, zorg er dan voor dat je de al verwijderde labels toevoegt en de originele verpakking gebruikt om ze te beschermen, of zorg ervoor dat de goederen zo goed mogelijk worden ingepakt zodat ze tijdens het transport niet beschadigd raken.

Hoeveel tijd heb ik om mijn bestelling terug te sturen?

Je kunt elk artikel dat je in de CECIL online winkel hebt aangeschaft binnen 42 dagen na ontvangst terugsturen door gebruik te maken van je wettelijke herroepingsrecht.
In onze
AV kun je de wettelijke informatie over het herroepingsrecht terugvinden in het hoofdstuk 'Herroepingsrecht'.

Hoe werkt de retourzending?

Je kan natuurlijk ook artikelen terugsturen die niet aan je verwachtingen voldoen.

Zo simpel is het:

  1. Plaats het artikel in de originele verpakking
  2. Vul het retourformulier in en voeg het toe
  3. Plak het retourlabel op de gesloten verpakking
  4. Lever het pakket af bij de pakketdienst

Als je besluit de goederen terug te sturen, voeg er dan zeker de reeds verwijderde artikellabels bij en gebruik de originele verpakking om de goederen te beschermen, of verpak de goederen zo goed mogelijk, zodat ze niet beschadigd kunnen worden tijdens het transport.

Stuur het retourformulier of een begeleidende brief met je factuur- of klantnummer mee (bij vooruitbetaling ook je bankgegevens), zodat de retourzending aan jou kan worden toegewezen en het aankoopbedrag kan worden teruggestort.

Het enige wat je hoeft te doen, is het vakje aan te vinken om aan te geven welk artikel wordt geretourneerd. Het zou ons erg helpen als je ons ook de reden van de retour zou kunnen vertellen, zodat we hiervan kunnen leren en ons kunnen verbeteren.

Wanneer je op rekening bij Klarna koopt, moet je je retourzending bij Klarna aanmelden. Je factuur wordt dan gepauzeerd totdat deze door ons is verwerkt. Je kunt je retourzending op de Klarna-website of in de Klarna-app aanmelden.

Naast het retourformulier wordt ook een zelfklevend adreslabel met ons adres meegeleverd. Gebruik dit label voor je retourzending en neem, indien nodig, eventuele aanvullende instructies van je bezorgdienst in acht voor de afhandeling van de retourzending. Als je een nieuw retourlabel nodig hebt, neem dan contact op met onze klantenservice met vermelding van het ordernummer.

We accepteren geen ongeoorloofde verzending van goederen, vooral niet als

  • de herroepingstermijn van 42 dagen is verstreken
  • de goederen niet in onze CECIL Online Shop gekocht werden
  • de gekochte goederen niet in het pakket zijn toegevoegd
  • of als het om een duidelijke poging tot fraude gaat.

Wij nemen contact met je op in geval van een ongeoorloofde retour van de goederen.

Moet ik verzendkosten betalen voor de retourzending?
Als je binnen de termijn gebruik maakt van je herroepingsrecht, moet je geen verzendkosten voor het terugsturen van je pakket betalen. Voorwaarde: Je maakt gebruik van het retouretiket dat in je pakket zit (de verzendkosten zijn al betaald). Als je een retouretiket nodig hebt, neem dan contact op met onze klantenservice onder vermelding van het ordernummer.
Hoe kan ik een klacht indienen over artikelen?

Uiteraard nemen wij het artikel waarover je een klacht hebt ingediend binnen de garantieperiode terug.

Gelieve op het retourformulier in het groot en duidelijk zichtbaar de opmerking "kwaliteitsgebrek" te vermelden. Dit is de enige manier om ervoor te zorgen dat je retourzending correct wordt verwerkt door onze logistieke afdeling. Als je het retourformulier niet meer hebt, neem dan contact met ons op onder vermelding van het ordernummer.

Zodra de retourzending in ons magazijn is ontvangen en gecontroleerd, zorgen wij voor de terugbetaling.

Houd er rekening mee dat we geen alternatieve levering kunnen aanbieden. Als je nog steeds geïnteresseerd bent in het artikel, moeten we je vragen om een nieuwe bestelling te plaatsen. 

We verontschuldigen ons voor dit voorval.

Kan ik goederen uit de winkel terugsturen?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. De winkels en de online shop hebben niets met elkaar te maken. Als je, bij wijze van uitzondering, ontevreden bent over goederen die in de winkel zijn gekocht, neem dan contact op met de betreffende winkel.

Als je geen contact kunt krijgen met een winkel, neem dan contact met ons op via onze klantenservice voor lokale aankopen via info@nl.cbr.de.

OMRUILING
Hoe wordt het aankoopbedrag terugbetaald?

Zodra je retourzending het e-commerce centrum bereikt, wordt deze gecontroleerd en ontvang je een creditnota, afhankelijk van de betalingsmethode die je tijdens de aankoop hebt gekozen.

Wanneer wordt mijn retourzending terugbetaald?

Over het algemeen wordt het aankoopbedrag binnen een week na ontvangst van de retourzending teruggestort.

Hoe werkt kopen op rekening bij retourzendingen?

Zorg ervoor dat je altijd het bedrag van de laatste factuur overmaakt. Pas het bedrag van de factuur niet zelf aan. Je krijgt een e-mail met een verlaagd factuurbedrag na het terugsturen van de goederen binnen de vervaldatum van de factuur, of onze partner Klarna maakt een creditnota voor het volledige bedrag dat al door jou is betaald.

 NIEUWSBRIEF
AANMELDEN
Wat zijn de voordelen van een abonnement op de nieuwsbrief?

De nieuwsbrief houdt je op de hoogte van fashion-highlights, exclusieve promoties, winacties, stylingtips en trends.

Hoe schrijf ik me in voor de nieuwsbrief?

Als je helemaal naar beneden scrollt, vind je onderaan de pagina het inschrijvingsgedeelte voor de nieuwsbrief. Vul hier je e-mailadres in en klik op de knop "Aanmelden voor de nieuwsbrief".

Om misbruik van gegevens te voorkomen, ontvang je van ons een e-mail met een bevestigingslink. Klik op de link om je registratie af te ronden.

Hoe vaak verschijnt de nieuwsbrief?

De nieuwsbrief verschijnt ongeveer vier keer per week.

AFMELDEN
Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?

Als je je wilt afmelden voor de nieuwsbrief, kun je dat doen door op de afmeldknop in de nieuwsbrief te klikken. Je kunt de nieuwsbrief ook opzeggen in je klantaccount of door telefonisch contact met ons op te nemen. Als je je op een bepaald moment weer wilt registreren, kun je dat op elk moment doen.

 DUURZAAMHEID
MILIEUBESCHERMING
Wat doet CECIL om het milieu te beschermen?

Als een deel van de internationale mode-industrie willen we onze bijdrage leveren om de Sustainable Development Goals (SDG's) van de Verenigde Naties en de klimaatdoelstellingen van Parijs te bereiken. Daarom zetten we ons in voor faire arbeidsomstandigheden en een respectvol gebruik van de hulpbronnen van onze planeet.

We hebben alle drie de aspecten van het duurzaamheidsstreven hoog in het vaandel staan: milieu, maatschappij en verantwoord ondernemingsleiding (ESG).

Stap voor stap ontwikkelen we onze bedreifsprocessen verder en maken ze duurzamer. Ons doel: economisch succes met sociale en ecologische verantwoordelijkheid!

Lees meer

DIERENWELZIJN
Gebruikt CECIL echt bont?

Gegarandeerd: fashion zonder echt bont

Wij ondersteunen het welzijn van dieren en produceren vachtvrij! CECIL is met de CBR Fashion Group lid van het "Fur Free Retailer Program" en is dus tegen het gebruik van echt bont. We hebben ons dus verplicht om alle soorten kleding, accessoires en andere producten te produceren en op de markt te brengen zonder gebruik te maken van dierenbont.

Gebruikt CECIL dons?

Alle gewatteerde jassen zijn veganistisch, d.w.z. 100% donsvrij.


HEB JE NOG ANDERE VRAGEN?
Neem dan contact met ons op en stel je vraag.
Een vraag stellen